.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چشمی: استقلال را منحل کنید!
مدافع استقلال به شدت از وضعیت حاکم بر این تیم انتقاد کرد.
چشمی: استقلال را منحل کنید!

به گزارش شمال نیوز ، مدافع استقلال در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران درباره حواشی این باشگاه، گفت:پشت این فاجعه و اتفاقاتی که برای استقلال می‌افتد باید چند نفر استادانه کار کنند.سال گذشته ما سه مدیرعامل عوض کردیم و هر حرفی زدیم بهانه‌ای برای باخت و جام نگرفتن شد. الان اما سابقه نداشته در اوایل فصل نقل و انتقالات مدیریت تیم استعفا بدهد، بعد می آیند برای استقلال سقف قرارداد ۱۲ و ۱۵ میلیاردی می‌گذارند، یعنی مردم باور می‌کنند که بقیه باشگاه‌ها هم این ارقام را به بازیکنانشان می‌دهند، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و ... با این رقم‌ها بازیکن می‌گیرند یا فقط برای استقلال است، بعد می‌گویند وضعیت استقلال در نقل و انتقالات خوب نیست، وقتی باشگاه‌های دیگر با تفاوت ۱۰، ۱۵ و ۲۰ میلیاردی نسبت به رقم استقلال پیشنهاد می‌دهند، معلوم است که این بازیکن به استقلال نمی‌آید. یک جلسه با استقلال می‌گذارد و رقم می‌گیرد و بعد وقتی باشگاه‌های دیگر ۲، ۳ برابر پول می‌دهند معلوم است که به تیم ما نمی‌آید.

 

چشمی درباره درخواست مدیریت استقلال از بازیکنان این تیم برای کاهش قراردادشان، اظهار کرد: فکر کنم فقط برای باشگاه استقلال است و جای دیگری اینطور نیست.

 

وی در ادامه با کنایه به ماجرای حضور در بیرانوند در استقلال، تصریح کرد: سر یک بازیکنی که قرار بود به استقلال بیاید هر کسی در فوتبال است، دخالت کرد.

 

هافبک دفاعی استقلال با بیان اینکه اعتراض هواداران استقلال کوچکترین حق‌شان است، خاطرنشان کرد: اگر قوانین است برای همه باشد، مگر می‌شود مدیرعامل و قائم‌مقام باشگاه در چنین زمانی استعفا بدهند؟ کمتر مدیرعاملی یک سال در استقلال مانده است و این مسئله غیرطبیعی نیست اما هر بار یک سری اتفاق عجیب و عجیب‌تر برای استقلال می‌افتد.اگر مشکلی با این تیم دارید، باشگاه را منحل کنید و بروید و یک تیم دیگر به جای استقلال در لیگ برتر شرکت کند. این بازیکنان فقط به خاطر باشگاه، هواداران و جواد نکونام اینجا هستند، بازیکنانی هستند که سال گذشته حتی زیر ۵۰ درصد هم پول گرفته‌اند و در هیچ باشگاهی نمی‌توانید ببننید که یک بازیکن ۵۰ درصد مبلغ سال قبل را گرفته و بعد سر تمرین آمده است ولی این بازیکنان به خاطر باشگاه و نکونام آمده‌اند.

 

چشمی افزود:ما الان دنبال پولمان کجا باشیم؟ دنبال نقل و انتقالاتمان کجا باشیم؟ الان یک باشگاه استقلال و یک ساختمان است و بازیکنانی که اینجا هستند.تراکتور و سپاهان در اردو هستند، پرسپولیس تمریناتش شروع شده و بازیکنانش تمدید کرده‌اند، بازیکن جدید گرفته و فقط ما هستیم که این وضعیت را داریم.قطعا فقط ما هستیم که این شرایط را داریم.

 

مدافع استقلال تاکید کرد: مشکلی بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی وجود دارد که این وسط فقط استقلال و هواداران ضربه‌اش را می‌خورند.الان اگر یک مدیر جدید اگر از طرف وزارت بیاید، آن سمت با او چپ می‌کند و اگر از طرف خصوصی‌سازی بیاید وزارت با او چپ خواهد کرد. ما این وسط بازیچه دست این ۲ ارگان شده‌ایم و واقعا این ظلم بزرگی به بازیکنان، باشگاه استقلال و هوادارانش است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.